مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو روشی برای ...

مزوتراپی مو چیست؟

۵ بازديد

 

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که از طریق تزریق داروها، ویتامینها و عناصر غذایی به داخل پوست سر عمل میکند و به چند روش مختلف قابل اجرا است. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی به وسیله یک سوزن کوچک در عمق یک میلیمتری پوست سر (محل وجود فولیکولهای مو) قرار داده میشود. این روش کاملاً بدون درد است. به این ترتیب بر تأثیر پوست سر به عنوان یک مانع در برابر رشد موها غلبه میشود و مقدار کافی از داروها و مواد تقویت کننده رشد مو دقیقاً در همان نقطهای که لازم است، تأمین میشود. عمل مزوتراپی در حدود 40 دقیقه زمان میبرد.

 

مزوتراپی مو سر نتایج بسیار سریع و خوبی در درمان ریزش مو حاصل میکند، زیرا در این روش، داروها مستقیماً در محل ریشه مو و دقیقاً به همان مقداری که لازم هستند تزریق میشوند. در واقع مقدار دقیق مواد و عناصر مورد نیاز برای رشد موها را به وسیله هیچ روش درمانی دیگری نمیتوان تأمین کرد. به همین علت است که مزوتراپی برای درمان بیماریهای مختلف مربوط به موها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

انتخاب ترکیب دارویی که در روش مزوتراپی تزریق میشود، به صورت اختصاصی برای هر بیمار انجام میگیرد و این ترکیب بر اساس وضعیت سلامت عمومی بیمار و نوع عارضهای که باعث ریزش مو در او شده است، تعیین میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.