نکات مزوتراپی مو

مزوتراپی مو روشی برای ...

بهترین پزشک لیپوماتیک

۵ بازديد

تخصصی ترین مرکز لیپوماتیک در ایران

عمل لیپوماتیک با توجه به مزایای قابل توجهی که دارد توانسته است به یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی دنیا برای رسیدن به هیکلی زیبا و ‌ایده‌آل تبدیل شود. اما در این میان موضوعی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، انتخاب یک کلینیک معتبر و شناخته شده برای این منظور است چرا که انتخاب یک کلینیک استاندارد و مجهز، اولین و مهم‌ترین قدم در راستای داشتن عملی موفقیت‌آمیز با نتایج دلخواه است. دو مورد از مهم‌ترین معیار‌هایی که در انتخاب مرکز تخصصی جراحی لاغری اهمیت دارند عبارتند از:

 

توجه به تجهیزات و دستگاه‌های مرکز تخصصی

این روز‌ها روش‌های متعددی برای انجام عمل لیپوماتیک روی کار آمده‌اند. روش‌های جدیدتر و مدرن‌تر در مقایسه با روش‌های قدیمی، نتایج مثبت بیشتری را در پی داشته و فرد دوره نقاهت کوتاه‌تری را برای رسیدن به نتایج دلخواه خود پشت سر خواهد گذاشت. هر چه کلینیک انتخابی به دستگاه‌های پیشرفته‌تری مجهز باشند، شرایط جراحی برای مراجعین بهتر خواهد بود.

 

حضور بهترین دکتر لیپوماتیک

شرط دوم در انتخاب مرکز تخصصی خوب برای انجام جراحی لاغری، توجه به مهارت و تخصص جراح است چرا که تجربه و تخصص پزشک، اهمیت بالایی برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل و جلوگیری از آسیب‌های جانبی دارد.

تزریق بوتاکس خط اخم

۵ بازديد

کاربردهای زیبایی بوتاکس چیست؟

چین و چروک های پوستی به مرور زمان و افزایش سن تحت عوامل گوناگونی نظیر کاهش کلاژن سازی پوست، تغییرات سلولی، استرس، مدت زمان زیاد در معرض آفتاب قرار گرفتن، تاثیر رادیکال های آزاد و... در سطح پوست پدیدار می شود که استفاده از بوتاکس و جلوگیری از تحرک ماهیچه ها سبب رفع موقت آن و استفاده مجدد آن به مراتب سبب کاهش چروک ها  در طی زمان می گردد.
تزریق بوتاکس خط اخم

جلوگیری از پیشرفت و افزایش چین و چروک های پوستی با کاهش حالت کشسانی پوست

از بین بردن چروک های ناحیه گردن، چانه و اطراف لب

از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

رفع چین و چروک پیشانی

بهبود حالت چهره و رفع افتادگی ابرو و کشش ابرو به بالا

جلوگیری از نمایش بیش از حد لثه ها هنگام خندیدن

بالا بردن نوک بینی

از بین بردن خط اخم

کاربردهای درمانی بوتاکس چیست؟

رفع تعریق زیاد در نواحی کف دست، پا و زیر بغل

کوچک کردن عضله در نواحی ساق پا

کاهش حجم عضلات مسئول جویدن برای رفع دندان قروچه

رفع انقباض عضلات گردن تورتیکولی

درمان پلک زدن بیش از حد بلفارواسپاسم

درمان درد کمر

از بین بردن شل شدگی اسفنکتر تحتانی مری آشالازی

رفع اسپاسم عضلات پس از سکته

رفع اسپاسم عضلات در پی پارکینسون و فلج مغزی

درمان سردردهای میگرنی

درمان اختلالات ماهیچه ای چشم نظیر تنبلی و انحراف چشم

از بین بردن اسکارهای برجسته و گوشت اضافه

درمان شقاق مقعد

درمان بزرگی پروستات و مثانه بیش فعال

افتادگی سینه ها

به طور کلی مقدار در مورد نیاز بوتاکس و محل تزریق و تعداد دفعات آن کاملا به شرایط فرد مراجعه کننده یا بیمار دارد که توسط پزشک متخصص مشخص می گردد

مزوتراپی مو چیست؟

۴ بازديد

 

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که از طریق تزریق داروها، ویتامینها و عناصر غذایی به داخل پوست سر عمل میکند و به چند روش مختلف قابل اجرا است. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی به وسیله یک سوزن کوچک در عمق یک میلیمتری پوست سر (محل وجود فولیکولهای مو) قرار داده میشود. این روش کاملاً بدون درد است. به این ترتیب بر تأثیر پوست سر به عنوان یک مانع در برابر رشد موها غلبه میشود و مقدار کافی از داروها و مواد تقویت کننده رشد مو دقیقاً در همان نقطهای که لازم است، تأمین میشود. عمل مزوتراپی در حدود 40 دقیقه زمان میبرد.

 

مزوتراپی مو سر نتایج بسیار سریع و خوبی در درمان ریزش مو حاصل میکند، زیرا در این روش، داروها مستقیماً در محل ریشه مو و دقیقاً به همان مقداری که لازم هستند تزریق میشوند. در واقع مقدار دقیق مواد و عناصر مورد نیاز برای رشد موها را به وسیله هیچ روش درمانی دیگری نمیتوان تأمین کرد. به همین علت است که مزوتراپی برای درمان بیماریهای مختلف مربوط به موها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

انتخاب ترکیب دارویی که در روش مزوتراپی تزریق میشود، به صورت اختصاصی برای هر بیمار انجام میگیرد و این ترکیب بر اساس وضعیت سلامت عمومی بیمار و نوع عارضهای که باعث ریزش مو در او شده است، تعیین میشود.

اولین مطالب آزمایشی من

۵ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۵ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.